onsdag 21 december 2011

Äntligen klar

Nu är alla julklappar inhandlade och inslagna. Hade lite smått panik över vad.min får skulle få i julklapp, men det löste sig till slut :-) nu längtar jag efter allas glada miner när de öppnar sina julklappar från mig! Och min egna lyckliga min när jag öppnar mina julklappar från dem. Är fortfarande som ett litet barn när det gäller jul :P

Ja, veckan då, den består mest av jobb och stress.. har vart ganska okontaktbar dom senaste dagarna. Jobbat och var jätte trött hela tiden. Men idag börjar jag 15.30 så idag ska jag vila och julstäda tänkte jag. Kommer inte hinna någon annan dag så det är bäst att passa på.
Var hos Jonas igår och blev bjuden på julskinka och glögg! Och då kom vi på att det är bara en vecka kvar tills vi åker till vemdalen och firar nyår! Underbart skoj.

Nä städningen var det. Önska mig lycka till! 

Inga kommentarer: