tisdag 6 december 2011

Vardag

Efter en underbart helg med mycket aktiviteter är vi nu tillbaka till vardagen och det blir jobb idag! Dock bara 5 timmar. Men det är jobb det med :)

Helgen då! Hem till Hogland och lämna min konstiga bil hos pappa på lagning. Blev hämtad av två snygga gävlebor!


Vidare mot sundsvall och en liten utgång!

Lördag då kom resten av Åregänget och det blev ett riktigt kalas! Förfest inför Åre och Födelsedagsfest då Jonas fyllde 27 :) Blev lite som en överrasknings fest! Var riktigt skoj! Här kommer lite bilder!

Tårtfix!!

Thaikäk! 9 personer runt mitt vardagsrumsbord!

Lek!! Ta upp en papperspåse med hjälpa av munnen. Inga knän eller händer i golvet. Och påsen minskar hela tiden. Kul lek!!

På söndag fick jag skjuts tillbaka till hogland och hämta min bil! Dock stannade jag kvar där till måndag då jag var helt slut och sov typ hela dagen.

Nu ska jag göra mig klar för att hämta upp Linn och sen jobb!!

Have a nice day!

Inga kommentarer: