söndag 18 december 2011

Ja men då faller den

Idag har jag verkligen märkt att snön faller.. Åkte från Sollefteå vid 14 och då tok snöade det hela vägen hem. Hade hjärtat i halsgropen nån gång, men jag tror Magnus hade det värre :P haha Han måsta ju sitta bredvid och inte ha nån kontroll alls. Men vi överlevde och nu sitter och och myser i soffan innan det är dax för julfest med jobbet! Det enda vi vet är att ha med sig handduk och bikini! Spännande!

Ja men veckan då. Mycket jobb som vanligt. Men överraskade ju även syster i Sollefteå i tisdags! Här kommer några bilder!!

vart mycket mys med barnen!! Hade ju inte träffat Hannah än heller efter födseln! Hon är så himla snäll och go bäbis!!

I helgen så var jag upp till Sollefteå igen! Hälsade på barnen, var ut och käkade på kina och bastade! Helt perfekt helg! Och snart blir det nått spännande med jobbet. Hoppas min mage vill lugna ner sig iaf till ikväll. Inte kul att man ska få äta massa go mat och sen inte kunna njuta av så mycket för att magen strejkar..

Men nu måste jag göra mig klar för partaj!!

Inga kommentarer: