måndag 26 december 2011

ONT... :(

Jag har då inte sån bra tajming när det gäller sjukdomar och smärta jag inte.. Idag har min rygg fått sig en rejäl törn.. :( Vet inte vad jag gjort eller hur det kan komma sig att det gör så ont. Men på julafton så kände jag att det var som om nått hade låst sig i ryggen på mig så jag antar att det utvecklades från det.
Tur i Oturen att man valde att inte åka pulka med grannarna igår, för hur hade det då gått..
Har jobbat idag iaf, de två första timmarna i kassan var en riktig plåga och jag mådde jätte illa av smärtan. Men genomled det iaf och sen fick jag lager tjänst.
Var ju skadat mycket folk idag.. Från klockan 10 till klockan 18 var det konstant kö i butiken. hur orkar folk med..
Jag är anti rea så det bara skriker om det.. Alla giriga folk som ska ha och ha och ha.. Suck..
Imorrn ska jag oxå jobba, vill inte missa nån dag. Ska få ta lagret imorrn igen. Som tur är så finns det mycket att göra där oxå!

Men nu ska jag göra lite te och krypa upp i soffan och vila ryggen lite. Måste sitta emellanåt och kliva upp och göra nått. Så jag inte blir allt för stel.

God fortsättning!!

Inga kommentarer: