tisdag 27 november 2012

Advent

Ja nu kan advent komma när den vill. Jag har advent stökat klart idag! Bytt gardiner, adventsljusstakar, men det enda som saknas är ett adventsljusarrangemang ( eller vad man nu kallar det för )
Det ska fixas imorrn. Eller inhandlandet av sakerna som jag vill ha på iaf. Finns en jätte mysig butik i Ljusdal som ska  få sig ett besök imorrn. Hoppas på mycket juliga fynd :)
Japp jag ska ju till Ljusdal imorrn så man passar på att gå i butiker som man inte går i så ofta. Sist jag var i den inredningsbutiken (vet faktiskt inte vad den heter)  var för 2-3 år sen tror jag. Hoppas den finns kvar nu då bara :P Men det tror jag!

Nä ta och kolla lite på gossip girl, då det kommit ut nya avsnitt nu :) Dagen är räddad.

Sen iväg på mysfika hemma  hos Tessa (christers syster)

Inga kommentarer: