måndag 26 november 2012

Ny vecka

Nya tag
"Bara" 2 veckor kvar.. Sluta plåga mig och ge besked.. 

I helgen har vi bara tagit det lugnt och myst. bakade lussekatter i lördags.


En glad sambo som får knåda degen :P
Blev  rätt många bullar och väldigt goda! Sen på kvällen blev det provsmakning och glögg! Årets glögg med smak av ingefära. Behöver jag säga att jag tycker det är den godaste glöggen på länge? Ingefära nörd :P

Trulle har blivit genom borstad. Han är så himla rolig.. Finner dig i allt. Till och med ligga upp och ner medans husse borstar långhåret på rumpen. Haha. 


 Ibland undrar man faktisk vad man har skaffat sig för filur. Leker med snören som en katt. Skuttar runt i snön som en kanin, grymtar som en gris och envis som en åsna. 


I veckan ska jag ta en tur till Ljusdal och hälsa på söta Helena! Längesen nu och jag vill komma ut och göra nått roligt! Sen blir det jobb oxå. Snart börjar mördar veckan då jag jobbar varje dag i en vecka. man får tänka "pengar"

Men vet ni vad jag ska göra mer i veckan då ;) Typ imorrn eller om jag inte kan hålla mig! Byta gardiner och adventspyssla! Första året på jag vet inte hur många som jag tycker det ska bli så himla mysigt att göra jul och advent! Några bra tips på pyssel man kan göra, lätt och billigt?? Alla tips är bra tips!!

Inga kommentarer: