tisdag 13 november 2012

Från ett hotellrum

Någonstans i Sverige

I måndags klev man upp klockan 04.00 för att bege sig mot Stockholm och Arlanda. Denna vecka ska jag nämligen befinna mig i Lund! Bara vara, ta hand om min sambo när han kommer tillbaka från jobbet och njuta av att inte ha ett enda bekymmer.

Senare ska jag ta en promenad till bygget och äta lunch med grabbarna där (dock är det ju bara chrille som pratar svenska) Tar ungefär 45 minuter att gå dit och det ska bli skönt att röra på sig och få lite luft. Blir ju mycket luft ändå när man ska ut med Trulle 4 gånger/dag. Men det blir inte lika mycket motion när han ska stanna var 3 meter och lukta och skvätta lite.
Sen får jag ta bilen tillbaka och då ska jag stanna till på shoppingstråket och kolla efter vinterskor.. Blir galen, finns inga snygga vinterskor som även är praktiska när man ska ut och gå när det är slask och kallt. Om man inte vill ha såna vinterskor som ser ut som dom man hade när man var 5 år vill säga.
Så uppdraget idag är att hitta ett par vinterskor.

Har ju även blivit pensionär och srickar pannband. Åt mig och åt några vänner som ville ha. Så nu håller jag på med största projektet hittills. Och jag kan ta och meddela att det inte är lätt. Så blir du inte glad över den så vet jag inte vad jag gör. Haha.

Men nu ska jag ta och glo lite på nyhetsmorgon och sen göra mig klar för en promenad till bygget.

See ya!

Inga kommentarer: