söndag 4 november 2012

Söndag

Sambon ligger i soffan och snarkar, Trulle ligger på golvet och snarkar och jag sitter under världens mysigaste filt. Rätt skön söndag!

I Fredags kom äntligen Chrille hem efter en vecka borta. Skönt att ha honom på hemmaplan. Önskar han va hemma oftare, Men nu har man ju iaf turen att få hem honom varje helg!
Har vart en lugn och skön helg. Vart en långpromenad igår i Boulognerskogen! Så mysigt och ändå så nära stan. Ska försöka ta mig dit nån mer gång nästa vecka och gå med Trulle. Inte så kul att gå ut och gå på samma ställen varje dag.. Eller är det bara vad jag tycker?

Igår plingade det på dörren några gånger och man funderade på vem det var som kom nu. Inte ofta det ringer på utan att man inte vet att det ska komma nån.. Men det är ju Halloween :P Utklädda barn som hotade med bus om dom inte fick godis. Vågar man nått annat än att ge dom godis?

Det är grått och trist ute och jag önskar att snön kunde ta och falla lite försiktigt och lägga sig som ett vitt täcke på marken. Blir så mycket ljusare och man vet att det inte är så långt kvar tills man står på sina nya skidor och svischar ner för backarna! Galen som längtar efter snö? Nää. Kan jag inte tycka.

Näää dax att göra nått av dagen, väcka sambon och ut och ta vara på dagen.

Inga kommentarer: