torsdag 2 september 2010

God after noon

När man har hela förmiddagen med engelska så blir det lätt att man fortsätter efter lektionen. Var nära att fråga på engelska om stolen i cafeterian var ledig. Vad fort man kan vänja om sig till ett annat språk. Men lika snabbt gick det ju iofs att byta tillbaka till svenska igen.
Är kul att ha "riktig" engelska. Men en lärare som nästan bara kan engelska och som inte nöjder sig med ett svenskt svar. Jag utvecklar mitt tal!

Sen hade vi försäljning. tränade att vara säljare, köpare och observatör. Riktigt kul. Är nöjd att jag klarade att hålla masken så länge som jag gjorde. :) Men vi hade roligt oxå :p

HELG, imorrn. LÅNG helg dessutom. Ledig lördag-onsdag. UNDERBART.
Ska iofs skriva lite engelska och göra lite annat små krafs. Men man får vara hemma och göra det iaf! Det gillas.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan Frida kommer hem. Hon är saknad.

Inga kommentarer: