måndag 6 september 2010

Tillbaka i Valbo efter en underbar helg i Hogland!
Åkte från Leksand vid 13 på fredagen och väntade in Peter som skulle duscha och packa innan vi åkte norrut.När vi kom fram så var det ingen hemma, dom var på middag hos grannen. Så vi kollade på film och käkade smörgåstårta som mamma så snällt hade köpt till oss. MUMS.

På lördagen gick vi ut i skogen, jag mamma och Peter för att plocka svamp. Fick en hel del faktiskt. Vilket Peter vart glad för, jag äter ju inte svamp. Men det var kul att plocka.


Detta är bara en liten del av all svamp vi plockade.

Hittade även lite gula kantareller med.

Sen på kvällen hade vi kräftskiva. jag äter ju inte kräfter heller, men suga klorna är gott och västenbottenost paj är mums. Så jag fick paj och klor :)


Idag ska jag plugga lite engelska iaf. Skönt att få det gjort så man slipper sitta dagen innan och slita.

//S

Inga kommentarer: