tisdag 28 september 2010

Hemma efter praktik och simning. Skönt att komma igång med träningen igen :) Köpte ett månads kort nu när jag kommer att vara här i Valbo ett längre tag! Imorrn blir det gymmet!

Praktiken är okej, har inte riktigt kommit in i det än, mycket nytt att ta in. Har fått börjat med att lära mig göra nyhetsbrev och hemsidor idag. Och gjort ytterligare några kampanjblad.
Har fått ett eget kontor, en egen dator och en egen jobb mail så alla kan få tag på en lätt. Snacka om att man kommer in i allt fort. Tror jag tycker det är roligare när man får jobba självständigt. Idag gick alla innan stängning så jag blev kvar en stund till efter det. Blev tokig på Illustrator som inte ville göra som jag gör.. Men jag sover på saken så kanske det fungerar imorrn :)

Nu ska jag ta och käka lite mat. Kyckling, ris och currysås. Mumsigt värre!!

Kommer ha lite träningsverk imorrn känns det som, iaf i benen. Lätt värt det.

//S

Inga kommentarer: