fredag 24 september 2010

Sista dagen i skolan igår. vilket även var den värsta.
Hade ett tal på engelska. Då jag pratade om en text som jag tycker mycket om. Gick ganska bra, pratade dock inte så länge, men jag är nöjd att jag gjorde det.
Sen hade vi ett föredrag i försäljning på eftermiddagen. Gick mycket bra det med. Man blir bättre och bättre på att stå på scenen och tala inför folk.

Efter skolan så var jag på massage, en tjej i Borlänge som masserade privat. Så jag bokade tid och kände att jag var mycket värd det. var riktigt skönt och jag känner mig mycket mer avslappnad. Kommer definitivt att boka en ny tid snart nog!

Idag så ska jag åka på köpis och uträtta lite ärenden. Måste ha en ny mascara och sen köpa spån till skrollan så hon kan få nytt och fint idag! :)

Ska ta och bege mig snart så jag kan komma hem och läsa nya Elle som kom igår :D

//S

Inga kommentarer: