tisdag 21 september 2010

Tror alla bara önskar att denna vecka är slut snart. Det är den värsta veckan på den här terminen och när det är över så kommer man slappna av och vara jätte nöjd över sig själv!

Igår så var jag ju iväg och fikade med Helena på Peace caféet. Gick bra och vi fick grunden klar. Ska på lunch möte idag och göra klart det sista så man kan träna imorrn mellan lektionerna. Känns faktiskt bra just nu. Känns som vi har någonting bra på gång!

Sen efter mötet så ska jag bli klar med Engelskan, måste måste måste... Jag är ju så gott som klar, bara ett bra avslut som ska till. Känner mig relativt lugn över det med. Fast när torsdagen kommer så kommer jag vara sjukt nervös... Vill få det överstökat.

Nu ska jag ta och göra mig klar för att fara in till stan.

//S

Inga kommentarer: