tisdag 22 november 2011

Är jag skadad

Man kan ju nästan tro det när jag längtar så sjukt mycket efter snö nu.. Det är nästan så jag ligger och hoppas när man vaknar på morgonen och det är alldeles vitt ute :) Då skulle jag bli överlycklig och skutta av glädje!!
Men det är så sjukt osexigt väder ute nu.... GE MIG SNÖ!!

Har känt mig lite som Agda 85 idag, har sytt julgardiner, eller jag har sytt en längd sen tröttnade jag. Man får inte överanstränga sig :P

Men på Torsdag så har jag planerat att jag ska julpyssla lite och få det lite fint här hemma. (Då min mor tjatat sönder mig)

Har även ställt fram två små tomtar på jobbet och lagt fram röda bordstabletter inne på fikarummet :) Ska väl ha lite juligt där inne med!!


Men nu ska tant Agda mysa ner sig i soffan till Äntligen Hemma och en kopp te!

Inga kommentarer: