söndag 27 november 2011

Glad första advent!

Idag så vaknade man med små vit fluffiga tussar som föll till backen!! :D

*ÖVERLYCKLIG*


Jobbar idag oxå, samma som igår. Lite segt just nu! Men jag har tryckt i mig kaffe och årets första lussebulle som mamma hade med sig upp imorse och bjuder mitt jobb på! Snäll mamma jag har! :)

Det är ju dop för Hannah idag och det är tråkigt att inte kunna vara med själv. Men jag skulle få lite bilder av mamma sen! Har ju skickat med min fina dikt som jag själv gjort, skrev ner den på pappret jag köpt med rosa hästar på och ramade in den igår kväll! Snacka om att vara ut i sista sekund.


Ikväll har jag en enda plan och det är att ta på sig teletubbiedräckten och lägga mig på soffan och äta pepparkakor med ädelost och dricka julmust!

Mysig första advent på er alla!

Inga kommentarer: