måndag 21 november 2011

Borta bra men hemma bäst

Japp då var denna rodetrip över och den har vart mycket rolig och intensiv!
Började på Dollar i Sundsvall och handla lite gotta, dricka och nudlar! Men vad vi tänkte med dom kommer vi inte på förrän halvvägs upp i Norrland!
Första stoppet blev några mil från Sundsvall då det var dax för Frukost! Jag var ju lite smått bakis och hungrig! Hade blivit fest på fredagen fast det inte var meningen. Men klockan 5 på morgonen var jag hemma och skulle upp efter några timmar. Tur Johan körde första biten :P

Sen vidare och jag tror att jag har tjänat några extra magmuskler på denna resa! Skrattade så vi storknade på vägen upp!

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder från resan! Så njut av två galningars helg!

Då bär det av!

Matstopp i Östersund

Dax att sova! Det var så sjukt fluffigt och mysigt i bilen med sovsäckar och massa täcken och filtar! Sov som ett litet barn!

Sveriges största vattenfall-Tännforsen!

Sen tog vi en sväng över gränsen!

Mat i Storlien och sen siktade vi på Sundsvall! Två trötta och slitna själar tog sig hem och somnade på 5 sekunder!
Jag sov 12 timmar inatt och idag är man lite sliten och seg! Men det har vart en rolig resa och det kommer definitivt bli nån till spontan resa i Vinter! Dock med mer i reskassan så man slipper sova i bilen :P haha

Nu ska jag ta och fixa lite i lägenheten som ser ut som den gör och sen åka och handla lite mat! Mitt kylskåp ekar..


Inga kommentarer: