fredag 25 november 2011

Inte idag heller

Nähä inte får man vakna till små vita fluffiga tussar som faller från himlen idag heller.. Jag som har vart duktig och gjort adventsmys! Bytt gardiner och fixat en adventsljustake. Kommer inte nån bild för den är inte riktigt klar.. Vet inte vad jag ska lägga i botten. Vill inte ha mossa då verkligen ALLA har det. Och jag tycker inte det är så snyggt. Så förslag tas gärna emot.

Idag börjar min jobb helg och första lördagen som Birsta City har öppet till 20.00.
Så nu kan man julshoppa hur länge som helst på lördagar fram till jul!
(Längtar inte efter min 20.00 lördag)

Kommer ni ihåg dom här katterna som man hade som gick på batteri och gick runt och mjauade??

Nu har den fått en kompis. En gris som går runt och nöffar! Hur gullig som helst! Skratta nästan på mig när jag gick förbi och hörde att det inte bara var katter som fanns i den där lådan :P Haha

Vi ska även välkomna Sune till familjen!

Inga kommentarer: