torsdag 3 november 2011

Precis ett år

Påminn mig nästa halloween att jag ska gå i ide då och bara gömma mig under de två helgerna det innefattar!
Men detta år tar jag mig ur det smidigare och på ett mycket bättre sätt än förra året! För i år vet jag vad jag gjorde fel! Jag låtsades som ingenting och sörjde inte. Det gör jag inte nu kan jag säga.
Allt kändes så perfekt och jag var så lycklig! Men man kan inte styra någons annans tankar eller vilja. Hade bara önskat att det kunde gjorts på ett snällare sätt. Gjort är gjort och jag har de bästa vänner runt mig som stöttar och finns där för mig!

FÄRDIG!!!!

Idag har jag vart och fikat med en gammal barndomskompis på stan! Vi kom fram till att det vart över 10 år sedan vi träffades sist. Och i låg och mellanstadiet var vi bästa kompisar! Kul att hitta tillbaka till varandra igen! :)
Sen bort på Dahl en snabbis och snika lite kaffe och surra skit med Micke!! Var ju inte heller igår om man säger så.
Men dom som finns kvar fast man är värdelös på att höra av sig, dom behåller jag ;)

Nä nu kanske man ska ner och glo lite på kändisar som lagar mat!

Inga kommentarer: