tisdag 20 mars 2012

En dag...

Men efter dessa 7 månader så har det nu blivit så lite som en dag kvar!!!
Känns helt okej, plus att det känns lite stressande. Har jag packat allt? Kommer jag behöva det här eller känns det onödigt?? Hm, undringarna är många :P Men det brukar lösa sig ändå. Huvudsaken är att man har skidkläder och skidorna med

Kände mig lite förkyld idag när jag vaknade, lite seg och krasslig så jag fick tipset om Esberitox av Sandra så jag håller på att knapra såna och dricka mycket c-vitamin nu. Hoppas det går över iaf!


Nått som är störigt med ändå rätt bra är att jag lämnat in min telefon på service. Kollade när garantin går ut och det är nu på söndag... Panik, då hinner jag ju inte åka till Media Markt och lämna in den... Då sitter jag ju på ett tåg på väg hem. Så det var bara att säkerhets kopiera till SD kort och åka iväg med den. Som tur var fick jag en lånetelefon. Hur skulle det annars gått. Utan telefon hela helgen..
Killen på media Markt sa att det inte fanns någon telefon att låna och jag förklarade att jag inte hade någon att låna av, förutom hudik men dit åker jag inte för att hämta en telefon. Och sen säger han att dom skickar ett sms till mig när telefonen är klar. På vilken telefon då undrade jag.. och det hade jag ju rätt i sa killen. Daaaa... Så han fixade till slut fram en telefon till mig :) Nöjd tjej som gick ut från Media Markt iaf!!

Nä, in i duschen och tvätta bort färgen i håret. Hoppas på att det blir bra. Nu blir jag brunhårig igen. Less på att det röda blir så dassigt efter nån vecka.. Inte kul att hålla på färga om hela tiden.

Inga kommentarer: