onsdag 28 mars 2012

När man inte orkar göra som man sagt

Jag skulle ägna min förmiddag och lite in på eftermiddagen till att städa och tvätta. Men vart det så.. Nää.. Jonas ringde och ville ha sällskap på stan så jag kunde inte säga nej. Klart jag hänger på! :)
Vart inget av med städningen idag, men tvättat har jag iaf gjort!! 4 maskiner med illaluktande skidkläder. Ja, inte 4 med bara såna kläder med mestadels.

Vart iaf lite underkläder och ett par nya vår skor på stan!


Dessa snyggingar fick följa med mig hem! Från Stadium 499:- 

Efter stan så åkte jag med Sandra till Coop i birsta och handlade inför kvällsmötet ikväll! Åker gärna runt och glider i stekbilen :P Kommer bli jobbigt när jag måste lämna tillbaka den och börja köra med min egen bil igen. 

Nä nu är det dax att ta och lata till mig lite innan det är dax att gå in till stan! 

Inga kommentarer: