tisdag 13 mars 2012

Nyttig!

Man kan säga att den här dagen har vart lite upp och ner vänd.. Men till slut rätade den upp sig och nu är allt frid och fröjd igen.
Var så himla trött när jag kom till jobbet idag så jag kunde somna stående.. Iofs självförvållat. Men tyvärr har det gått ut över mina söta kollegor idag.. Sen som om det skulle bli så jädrans mycket bättre så trampade jag på en larmnål som gick rakt genom skon och in i foten... f**&%#''*'n vad det gjorde ont...
Kan då säga att det var tur att jag slutade 17 för annars vet jag inte vad som hade hänt.

Efter jobbet så gick jag ner till gymmet och det behövdes. Sprang av mig lite ilska och energi så nu sitter jag i soffan och kollar på "halv åtta hos mig"
Lagade pasta och skinksås och mycket sallad. Känner mig grymt nyttig :) Och nöjd.
Så dagen slutade bra iaf!

Inga kommentarer: