onsdag 14 mars 2012

SNÖ?? NUUUU

Ja men det kan man ju undra lite då om väderleksgudarna är lite skitzofren (Stavning??) idag har det vart nästan 8 plus grader och riktigt skönt ute när det inte blåste. Men nu?? Nu snöar det ute... Känns som att det är rätt väder för årstiden, men ändå lite konstigt då det vart så varmt och soligt i några dagar.

Lekt lite till med utseendet, men tar det i omgångar då det är rätt tråkigt att hålla på med. Ska fixa en ny Header oxå, men mitt nya photoshop är kvar hos Jonas så jag får vänta tills jag får det. :) Men det är slut på det svarta, iaf för stunden!! :)

Imorrn är jag ledig och jag ska träna och börja packa lite inför Åre!! Lika bra att starta i tid och kolla igenom så att allt är tvättat och finns här och inte hos mamma och pappa i Hogland. Skulle vara typiskt att komma på det dagen innan man åker.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Skönt med sovmorgon imorrn!

Men först lite smygreklam ;)



Kom till MQ och fynda dina egna färgade jeans!
Nu 299:- Ord. 399:-
Grymt sköna och snygga byxor! Ett måste i vår!


Inga kommentarer: