fredag 2 mars 2012

Home Sweet

Hemma nu efter 2,5 h på tåget och 8 timmar på jobbet! Vart en seg men bra dag idag och jag är rätt sliten nu.
Så en skagen toast och ett glas rött lugnar ner mig för kvällen! Väldigt skönt!

Även om det är rätt så tråkigt att inte ses på 3 veckor så känns det ändå skönt att veta att på 3 veckor kommer jag inte flänga fram och tillbaka och inte veta hur mina dagar ser ut. Nu kommer jag vara hemma och ta det lugn. Kanske behövs eftersom det kommer bli 4 intensiva dagar i Åre med galna människor :) Längtar som aldrig förr.
Och det bästa av allt, efter nedräkning i 7 månader är det BARA 3 veckor kvar :D

Helgen består av jobb och jag ser fram emot det :) Är lite utav en lönehelg och vi laddar upp för mycket köpsugna människor :)

Jag är bra sugen, men är det värt det och kommer jag orka med det? Planer smids :)

Nu ska jag återgå till mitt vin och Criminal Minds.

Oh just ja... Hämtade ut mitt nya internet idag :) Funkar fin fint!!

Inga kommentarer: