måndag 28 juli 2008

En ny vecka nalkas

Nu var det måndag igen och det är man väl inte super nöjd med direkt. Men jag har haft en kanon helg och det är huvudsaken!

I torsdags åkte jag ner till Bergsjö och myste! Vart väl inte så mycket gjort då. Sängen och sova! Skönt värre efter en dag på jobbet! Fredagen spenderades på SGU med dom jag gillar bäst! Mycket sol och mycket lek! Sen bar det iväg till stan och sen till Mickes mormor på middag. Sen Mickes pappa och sen hopp i säng och sova hela natten!! :D

Lördagen spenderades oxå på SGU, byggde sandslott med Liam och kastade boll med grabbarna! Mycket trevligt. Sen la man sig här utanför lägenheten och solade vidare med en drink i handen! Vilken god drink Richard gjorde till mig!! Mumma! Sen vart det skuggan och robban kom och gjorde oss sällskap och vi spelade 500! Jag förlorade... :( Typiskt. Men jag har adrig haft tur i spel...
Sen vart det till att göra sig klar för kvällen partaj. Skulle till Jocke och Johans stuga och festa, men där var det ju DÖTT... Så vi tog oss in till stan och gick på hudikkalaset. Där träffade jag min älskade Syster och lite annat löst folk. Sen hem men 1.20 bussen. SOVA! Skönt. Jag och Tezz drygade oss som fan på bussen. Lossades att vi inte var härifrån och det var ett par som hjälpte oss att veta vilken hållplats vi skulle av! haha det var så jävla kul!

På söndagen var man ganska pigg ändå! Lite halvseg, men man var nog mest trött. Vi drog ut med Richards flotte i kittesjön på dagen! Härligt var det! Och sen hem och käka och sen iväg och spela golf. men det började åska som fan efter ett tag och det var läskigt. Och sen tokregnade det så det var bara att skynda sig till bilen och fara hem. Då vart det fil (som jag dock somnade till, haha) Sen sova hela natten igen. Nästan, inatt har det vart så jävla varmt att jag inte vetat vart jag skulle ta vägen. Svettats och härgat. hua ligen..

Men nu måste jga gå oh göra mig klar och sen gossa lite innan jag måste fara!!

Hade bäst!

Inga kommentarer: