måndag 28 juli 2008

Min telefon

Då var det bara 8 arbetsdagar kvar till semester då! Nu har jag börjat nerräkningen. Tio dagar totalt. Jag ska nog överleva. Men om man tänker på helgen och allt så kommer det vara en stor hinderbana som kommer att vara svår att ta sig förbi innan man kommer fram till slutet....

Fick veta idag oxå att vi ska ha ett möte med Max veckan innan jag går på semester. HUa undra vad dommen kommer att bli.... Undra hur vi kommer att få det framöver, hur kommer det se ut när jag börjar efter semestern? Allt ser så oklart ut nu att man känner att man kanske inte vill komma tillbaka efter semestern. KOmmer bara kännas knepigt att börja igen och det kanske är nytt folk hit och dit... nej nu ska jag inte fundera på det mera....

Dagen idag måste jag säga har gått väldigt fort. Började elva och hipp som happ så var klockan 16 och det var bara 4 timmar kvar på dagen. Halv fem gick jag på min sista rast och gick iväg för att snacka skit och käka glass. Mycket gott!! Tack tack!!
Sen gick det inte lika fort den sista tiden, men den gick iaf och det var huvudsaken!
Nu sitter jag och snackar med LAsseman på MSN. Hehe kom hem från Norge och var social...
Ska snart ta och sätta igång sex and the city och kolla lite på den innan jag ska hoppa isäng och sova lite. JObbar imorrn med!! Men bara till 18. det tycker jag är rätt lugnt!! Sen bär det av till Micke, ledig onsdag! Då ska vi på middag med hans mamma och några till. Vet inte riktigt vilka. Men det visar sig!!

Nu ska jag ta och plocka undan lite och sen titta på film!

Har för övrigt fått tillbaka min telefon nu! SÅ nu är man nårbar igen! =D

Godnatt och sov gott!!

Inga kommentarer: