torsdag 24 juli 2008

Nya bloggen

Kände att det ar för enformigt med blogg.se.... SÅ nu har man skaffat sig en ny blogg och hoppas jag blir nöjd med denna blogg!!
I går jobbade jag som dekoratör och det var stressigt och jag trodde det aldrig skulle bli klart... Men jag och Henke fixade det och jag är skit nöjd över oss båda nu! Var mörkt ett tag, visste varken ut eller in, men efter ett tag såg vi ljuset i tunneln! Men det är inte 100 % klart. Ska fixa lite idag med.

Idag börjar sommarrean på MQ 50-70% på alla sommarplagg! shop til you drop!

Idag jobbar jag igen 11-20 den drygaste dagen på länge efetrsom jag nu är ledig fredag-söndag efter idag! Ska bli så himla skönt och det ska bli så bra väder så jag ser verkligen fram emot att sola och bada och bara njuta av värmen. Sommaren har kommit! Enligt aftonbladet skulle det vara soligt och varmt nu i 10 dagar så vi får hoppas på det bästa!!

Nu måste jag ta och käka frulle innan jag ska åka på jobbet. och kolla och jag har packat allt jag ska ha med mig! Ska till Bergsjö och bara mysa och njuta i det vackra vädret!!

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: