lördag 26 juli 2008

Jag njuter

Kan inte må så mycket bättre nu! Det är varmt så det klibbar på min kropp. Det är 33 grader i skuggan på Mickes balkong. Vi ska till Havet och sola och BADA. Men det kommer kanske inyte bli lika många dopp idag som det blev igår eftersom vi var vid en sjö igår. Havet kommer att vara kallare, mycket kallare. Men man ska väl våga sig i en gång iaf! Och jag ska SOLA. Nu jävlar ska jag bli brun.

Igår var vi hos Mickes mormor på middag och jag träffade hela tjocka släkten på en gång. Det var lite pinsamt, men det gick bra tycker jag! God mat var det oxå!! Grillat!! Mums! Sen for vi till Mickes pappa, (som jag redan känner) Och fick kaffe!! Tezz, Robban och Liam var redan där! Och Alex och Erik! Trevligt! Precis när vi kom så skulle Lena och Tezz bada så vem var inte sen med at hänga med om inte jag! Haha. Så jag fick låna en bikini av Alex och sen var det bara att hoppa i! Det var 24 grader i vattnet men det kändes ändå kallt, eller så var man bara fessig och tyckte det var kallt. Men man fick ta sig en het dusch efter iaf! Och det gjorde susen!

Var rejält trött när vi kom hem iaf! Vart sängen på en gång, för ögonen värkte av trötthet.
Och idag sov jag till tio! Kors i taket, det har inte hänt sen Sundsvall brann. Haha... Men det var skönt. Sitter nu och funderar om jag ska göra ordning frulle och kanske få upp Micke ur sängen, så det kan hända någonting idag!

Njut av vädret idag, det kommer jag att göra!!

Inga kommentarer: