fredag 25 juli 2008

Underbara dag!

Godmorgon!!

Idag vart jag förvånad över att Micke vaknade så tidigt och det var jag som var trött och ville sova vidare, men det kunde jag inte till slut för han härjade så mycket. =P
Sitter iaf n u och beundrar det underbara vädret som är ute, det är soligt och varmt, inte ett enda moln på himelen kan jag se. Idag ska vi sola och bada! Härligt! Första gången denna sommar!

Igår trodde jag att jag skulle gå under på jobbet. Det gick bra fram till halv sex då jag hade min sista rast men efter det så var det riktigt drygt... Jag visste ju att jag skulle få ledigt i 3 dagar efter så det var betungande att tänka på det. Men nu sitter jag här och det är SOMMAR och härligt. Så nu ska jag bara njuta av min ledighet och bli brun.

Ska in till stan sen oxå och gå på systemet!! =D Och Tezz och Robban skulle kolla på cyklar så vi skulle åka tillsammans så man slipper åka två bilar när vi ändå ska åka in ganska samtidigt. Onödigt isf att åka två bilar. Men man är ju smart!!

Så fort jag kom ner till Bergsjö så sprättade jag en öl!! Gott som KRÄM... Måste fira att man har fått ledigt i helgen. Stackare som måste jobba i denna värmen. Skulle grävt ner mig jag.

Nej nu ska jag gå och mysa lite med bäben och sen upp på ica och handla frulle!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: