onsdag 30 juli 2008

Min lediga dag!

Snart så är det slut på min lediga dag, men var inte deppig över det än. Jag har några timmar till godo!!

Sitter hos Micke nu, har precis kommit hem från SGU. Har vart och badat lite. Var skönt i vattnet måste jag säga, men jag ahde inge tålamod att ligga kvar och plaska.. Kände inte för att vara blöt när jag kom hem så jag la mig i solen och torkade!
Micke sitter och försöker klara en låt på gitar hero nu... Mn det gå rinte så bra tror jag. Har hållt på med den hur länge som helst...

Idag sov vi väldigt länge. Väldigt länge för att vara Sandra. Vaknade halv elva typ, men låg kvar till halv tolv då mickes mamma ringer och säger att vi ska samlas hos dom innan vi åker till Hassela och grattar Oves mamma. Då fick vi lite bråttom. Men det gick vägen det med.
Vart lite less på mitt hår bara.... hänger bara där och är i vägen. Så nu ska jag kolla upp någon snygg frilla och sen bär det iväg till frissan och gör mig vacker. Hehe. =P Vackrare om jag får vara lite ego... HAHA

Nej nu ska jag gå oich spela lite och vila huvudet känner jag, verför fick jag ont nu för?? =S Glasögona på kanske...

I morgon ska jag sova hos mamma och pappa på Berga!! Var längesen man sov i husvagn. Ska bli skoj!!

Fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer: