fredag 1 augusti 2008

Bergafjärden

Sitter på jobbet nu och har en liten rast... Måste ge magen någonting så jag kan orka stå upp hela dagen. Vi är bara 2 stycken idag och det är lite stressigt, men det går bra ändå.
Har käkat nu och ska snart ut och göra lite nytta igen. Man jag måste vila huvudet lite innan först.. Haha...

Igår jobbade jag till 18 och sen for man till Bergafjärden och käkade och drack vin med mamma, pappa och Laila! Gott som KRÄM! =)
Sen vrat det plump och det var ju hur kul som helst. Haha. Har inte skrattat så mycket på länge nu. Sen sov man över där och det var tror jag 3 år sedan jag sov i en husvagn senast. Det är ju så himla mysigt. Och imorse när jag vaknade smattrade det på taket av regnet. Finns inget bätre sätt att vakna på!

Nu är det bara 6 dagar kvar till SEMESTER.. Jag längtar som tusan nu och jag känner hur less jag börjar p åbli för att det är så nära nu! Hoppas dagarna går fort bara. Men helgen kommer att vara kämpig känner jag. Men de är bara att ta tjuren vid hornen och tänka positivt.

Nu ska jag dra ut och larma lite kläder och avra trevlig.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: