tisdag 12 augusti 2008

Plugg

Igår var det en seg dag bara. Var in till stan och käkade lunch med Micke (Grannen) Gott var det och tack för sällskapet! Sen satt man och degade på hans jobb och höll honom sällskap! Trevligt! Sen iväg och handla och sen hem och lägga sig på soffan och bara slappa. Vart mycket trött.
Sen när bäben kom hem så vart det middag och sen for vi iväg till Fiskvik där Tezz och Liam redan var. Trevligt! Kollade lite på internet och jag säger bara det... Jag skrattar på mig.... Haha.. Eller vad säger du Tezz.??
Vi åkte hem ganska tidigt så då vart det TV och Micke skulle promt hitta en sida med en rutchkana som han hade byggt lite på typ. Och efetr många om och men så hittade han den! Och jag säger det, dit måste vi fara och "leka" hela dagarna. Ett paradis för Sandra! =P
Det var bra att du bad om ursäkt för annars hade jag kunnat blivit arg länge. Men en ursäkt hjälpte och nu känns det bättre. Man ska inte vara så långsint.

Idag så ska jag plugga lite och fösöka bli klar med mina uppgifter! Och jag skulle behöva gå ut och gå och jag ska försöka vara med Lars.... Jag har mycket att göra nu så jag måste ta och sätta igång så jag hinner med mig! Ska bara skriva 2000 ord till på min summary, sen så.. Suck...

Hade bra!!!
XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja skulle ju kunna skratta i timmar alltså :P