tisdag 19 augusti 2008

Speldag

Idag har det vart en riktigt seg dag. Har suttit och spelar Wii hela dagen typ. Micke har chippat det så nu går det att köra brända spel så vi har bränt ut en massa igår och idag. Mario Kart bland annat! =) Och ett jätte kul friidrottsspel! Me like!! =D Så nu sitter Micke och spelar för fult och jag ska sätta mig med läxorna snart.. Suck. Men det måste göras. Så jag tar lite idag och lite imorrn så är jag nog klar sp jag kan focusera på annat!
Vi har inte bara spelat spel idag. Vi har vart och spelat golf med! Jag Richard, Susanna och Micke var till forsa och spelade lite. DOck inte jag och Susanna. Men det var kul att gå med.
Sen var jag hungrig så då vart det baconkorv med bröd! GOtt som kräm!

Imorrn blir det Ö-vik för hela slanten! Ska bli skoj skoj det. =P

Men nu måste jag plugga och sen hoppa isäng!

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: