måndag 18 augusti 2008

En måndag med regn och rusk

Sitter nu i vardagsrummet och pular lite med min nya hårdisk som jag hämtade igår. Tur att jag fick en ny, men synd dom inte kunde rädda innehållet på den gamla. Men det är bara att fixa alla program igen och filmerna och musiken går det ju ladda hem igen. Ingen skada skedd. Så nu blir den full av nya filmer och ny musik.





I helgen vart det ganksa lugnt måste jag säga. Lördag spenderades hemma med en liten fest som vart mycket lugn. Skönt eftersom man skulle hem till S-vall på Söndagen och hämta lite grejer och gå på dragracing. Kul att komma dit, men vi kom dock lite för sent. Men det var kul iaf. Tur att man slapp betala iaf för det hade det inte vart värt.


Sen for man hem och hämtade lite kläder och lite grejs.. Men jag glömde ju plattången... Typiskt. Hade verkligen behövt den nu.

Idag händer inte allt för mycket. Ska in till stan och hämta wii och fixa så jag kan spela Mario Kart! =D Sen blir det lite shopping för Micke som har världens sämsta skot just nu.. Haha.. Sen hem till Mor och Far en sväng och hälsa på! Ska kolla om jag hittar pappas skinjacka som han hade när han var i min ålder. Så jävla coolt! Jag vill ha den! =)

Men nu ska jag ta och plugga lite innan Micke vaknar och vill iväg! Ska skriva om första och andra världskriget. Hm.... Intresseflagg.

XOXO

Inga kommentarer: