söndag 24 augusti 2008

Hurra hurra hurra hurra

Nu så var dom gifta! STORT GRATTIS till er båda! Det var så himla fint brölopp och dom hade lyckas med allt! Jag jobbade som servitris och det var hur roligt som helst! Synd man inte fick höra allas tal bara, men det kommer väl på filmen som dom spelade in! Minnesvärd dag iaf!

Var inte bakis när jag vaknade iaf, det gick mycket bra måste jag säga. Synd man inte fick käka pizza innan man for bara. men toast funkar det med. =)
Var nervös när jag kom dit. Man fick föklarat för dsig hur man skulle göra och så. Man föstod inte så mycket hur man skulle göra. Men det kom eftersom när det väl hände grejer och sen var man inne i allt och det bara flöt på! Kul erfarenhet!

Nu sitter jag och har lagt upp lite bilder på Kräftfisket som ägde rum i Fredags. Roligt var det! =)
Jag fjantade med en Kräfta i Thoms ansikte och sen smällde han till den så det for upp i munnen på mig och klon kom in och skapade lite på mitt tandkött. HAHHA rolig händelse. Haha. Måste bara få tycka det var roligt....
Nu måste jag få upp Micke ur sängen så det blir lite frulle och sen vet jag inte vad som händer. Ska iaf till mamma och pappa sen och äta och mysa lite. Kolla in rosten på bilen kanske så man får det gjort!

Men nu ska jag dra!

XOXO

Inga kommentarer: