fredag 8 augusti 2008

Äntligen

Hej hej!!
Eller godmorgon! Sitter i morgonrock nu och myser lite. Var nyss hos Tezz och Robban och myste lite. Känner mig ovanligt pigg för att ha jobbat så mycket. Men det är väl bara för att man vet att man får sova ut i 24 dagar nu!!

Igår åkte jag hem till Micke efter jobbet. Vart mycket mys och sen sova sova. Har ju inte träffats på 1 och 1/2 Vecka så det var på tiden nu.
Sov till halv åtta typ imorse och då var jag ganska trött men så fort man klev upp så vart man pigger.
Skulle ta och lägga ut lite bilder på BDB idag med. Men det var någonting som inte ville gå som jag ville... Jävla hårdisken har ju fått nå fel. Det är något galet med strömkabeln tror jag..... Suck och dubbel suck.... Den får lite ström men inte tillräckligt som det ser ut som... Orkar inte med det nu... Vill ju att det abra ska funka. Måste in på elgiganten idag och kolla vad det kan vara för någonting.

Men nu ska jag ta och klä på mig och käka frulle. Sen kanske det bli lekpalatset och massa lek och skoj! KOmmer bilder på det!! =)

Hoppas på sommarvärme nu. Jag vill jag vill jag vill.

Ha så kul i STHLM vännen!!

Inga kommentarer: