tisdag 5 augusti 2008

3 dagar

Igår var hela gänget hos Helene och tackade av Elisabeth som nu har lämnat oss och gått vidare i sin karriär. Lycka till med det du ska göra och hoppas du inte glömmer oss.
Hade det jätte trevlig igår, synd bara man var så trött. Men det är sånt som man får ta. Alla var nog lite trött. Vi grillade och jag och Emma hoppas stutsmatta innan alla kom. Haha man blir som barn igen! Det är ksit kul! Lite farligt eftersom man flyger så himla högt och åt alla håll samtidigt känns det som. =P
Tack alla inblandade för en trevlig kväll.

Idag jobbar jag, men bara till 17. Skönt! Sen ska jag bara hem och damsuga och ta det lugnt.
Händer väl inte så överdrivet mycket. Vill ha semester NU. LÄngtas. Kommer åka ner till Bergsjö på torsdag kväll direkt efter jobbet. Nu saknar jag! =)

Imorrn ska vi på scandic och käka frulle med Max! Lyx. Hehe. Men jag är ju inte så duktigt på att äta frulle så tidigt på morgonen men när man bli bjuden på hotell frulle så måste man ju trycka i sig lite grann iaf! =D Gott som Kräm!

Nu ska jag nog gåoch göra någon macka till min lilla mage så den inte bli arg på mig senare och jag kommer bli hungrig som fan. Som vanligt. men nu känns det som att jag skulle klara mig hur länge som helst. Menjagvet hur jag bli sen. Seg trött sur ont i huvet svimfärdig. ÄT människa...

3 Dagar kvar

Inga kommentarer: