fredag 29 augusti 2008

Sundsvall

Igår vart det en trip med Tezz och Liam till Sundsvall. Jag skulle hem och hämta skor till Lördag och så kände jag för lite shopping så jag drog med mig min två sötnosar! Det var en mycket trevlig resa och det blev mycket skratt som vanligt! =)
Jag hitta såklart ett par skor som jag bara älskar! Dom är så himla skön och det är inte så hög klack heller så man kan jobba i dom! Och så MJUKA så det är nästan som tofflor. =P
Och jag bytte skäpet som jag köpte inne i Hudik med Susanna i måndags. Tyckte det blev lite för litet och det vart bättre med en storlek större.
När vi kom hem så vart det bara mys framför TV och lite spel! Idag kan det hända att det blir bowling senare ikväll. Hoppas bara Richard kommer hem tidigt så man hinner bowla. Kul att göra någonting annat för en gång skull än bara sitta och supa hela dagarana lång.. HAHA inte för att det riktigt är så men ändå. Haha!!
Och det kanske blir Lekpalatset idag med om Tezz kan svara på mitt SMS någon gång. Måste nog gå och banka på hennes dörr snart. =P

Men nu ska jag gå och klä på mig och göra någon nytta idag!

Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag låg faktiskt och sov när du skickade smset till mig :P hihi