måndag 11 augusti 2008

City festen

Nu är helgen över och det gör ingenting för mig, för dom närmaste tre veckorna är som en enda stor helg för mig!

I fredags vart det lite god mat och vin. Sen skulle vi ut på nån ö här i Bergsjö, men ingen var riktigt taggad till det. SÅ det blev inte av, vart en tidig kväll istället. SKönt det! Sen på lördagen drog vi till Gävle på cityfesten. HAde vart roligare att åka till Sundsvall på Takida måste jag säga.
Vad folk kan vara jobbiga och ljuga för att få det så bra sm möjligt för dom. Tro inte att du kommer undan med det du har sagt till mig. Man ska vara noga med vila man litar på och inte.
Hade vi sovit hos Wiggen och Emelie så hade ni inte varit tillsammans idag. Då hade jag sagt allt som du sagt till mig och jag skulle inte ha dåligt samvete av det heller, eftersom du försökte förstöra för mig med. Jag lever i ett föhållande jag inte vill sluta leva i. Igen kan förstöra det!
Jag blir bara arg när jag tänker på det så nu slutar jag med det.....

När vi kom hem igår så vart det soffan och film. Skönt att bara ta det lugnt och vila! SOmnade rätt tidigt igår kväll och vaknade när Micke skulle på jobbet. Men sen somnade man om igen ganska snabbt och vaknade nio. Tänkte gå ut och gå men jag tror inte jag hinner just nu. Ska in till stan till hlav tolv så jag måste nog sätta igång nu så jag hinner städa lite så inte darligen blir galen ¨på mig eftersom jag lovat! =)

XOXO//sandra

Inga kommentarer: