fredag 8 augusti 2008

080808

Var stan idag på förmiddagen! Eller mitt på dagen kanske det blir. Åkte från bergsjö kvart över tolv eller nått. Vart lunch på fiket på guldsmeden. Tacorulle! Mumsigt fullibibblan!! Sen Boa och köpa cider och sen handla till middag och sen hem och vänta på Micke och sen gos och snitzel till middag! Vin till det så var man mys inför helgen! Men det vart bara någon cider efter det sen var man inte så taggad längre. SKulle ha ¨kt ut till en ö i sjön här i bergsjö, men det vart så sent och ingen var riktigt taggad på att stressa. Så nu sitter vi hemma och kollar på någon jackie chan film. Eller jag kollar inte så mycket kanske. Sitter mest vid datorn. Håller på lägga upp bilder på BDB från idag! Men det strulade lite. Men nu ska det la gå bra hoppas jag!

Imorrn vet jag inte vad som händer. SKa sova länge iaf, är lite trött nu. Och Micke är ju ledig imorrn eftersom det är Lördag så han får oxå sova ut!! SKönt. Sen vet jag inte vad dagen bjuder på. Men skönt att inte ha någonting planerat!

Men nu ska jag nog lägga ner huvet i soffan och kolla på filmen lite och sen kanske man somnar in och drömmer sött!! =)

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: