torsdag 21 augusti 2008

Nu så var det klart

Sitter i soffan nu och ska la lägg amig och kolla lite på TV snart. Om det kan vara någonting bra. Micke är och köar för att få en lott till Kräftfisket imorrn. Kul nöje. Men det bliv väl kul imorrn hoppas jag. =) Jag ska iaf in till stan en sväng på dagen och hämta mitt nya mobila bredband!! :D Fick tips av Johan L att det skulle vara ett bra bredband om man ville ha mobilt och vem ska man inte lyssna på när det gäller sånt om inte JOhan!? SÅ jag ringde till ComHem idag och sa upp mitt gamla abonemang. Skönt att slippa det dyra bredbandet..

Nu är det en tyngd som lossnat från mina axlar! Jag har skickat in det sista på min kurs i engelska! Är så himla glad att det äntligen är över och nu ska jag koncentrera mig på Svenskan bara och hoppas det går lättare. =)

Nej nu ska jag lägga mig och vila huvudet och bara ta det lugnt. Känner mig inte 100 % frisk och kry just nu. Ingen sjuka tills på lördag. Jag vill verkligen vara med!

Inga kommentarer: