lördag 2 augusti 2008

Lördag!

Helg igen nu och jag ska snart sticka till jobbet. Kommer bli en kämpig dag eftersom jag är så himla trött och vill bara hem och lägga mig och sova. Men det kommer ju inte hända.

Ska till Berga efter jobbet och grilla med mor och far. Syrran och Freddan kommer ner med så jag ska väl gratta syrran oxå, eftersom jag inte kommer att följa med upp till henne när hon väl fyller. Ska nog Baka en tårta med.. Haha, jag baka?? Vad tänker jag med. Jag ska nog KÖPA en tårta på Ica innan jag anländer! Eller varför inte charm...? Det visar sig det.

Men nu måste jag göra mig klar och åka iaf. Var lite segstartad idag.
Men inte konstigt när jag inte somnar som folk. Gick och la mig tidigt för jag tänkte sova ut ordetligt, men jag kollade in tre avsnitt med heroes och hoppsan så var klockan halv ett och jag hade inte somnat. Men då åkte datorn av och tvn på så somnade jag mycket fort till CSI. Förtår inte vad det är med mig. Kan somna innan jag lagt huvudet på kudden bara tvn är på. Utan tv tar det år och dar innan jag kan sluta ögonen och somna. Slappnar väl av mera med tvn. men det är la inte så bra att ha den på hela natten heller. Men jag är rätt duktigt på att stänga av den iaf!

Nej nu måste jag rappa på..

Inga kommentarer: