torsdag 21 augusti 2008

Torsdag

Vad tiden går fort. Nu är det bara en och en halv vecka kvar av min semester. Och jag har inte gjort allt för mycket. Bara tagit det lugnt och slappat. men jag tror det är allt jag behöver just nu.
Var till Ö-vik igår på paradisbadet och badade! Kul var det! Åkte alla rutchkanor typ 10 gånger. Nästan, Iaf magic eye. Den var roligast. Men man måste nog vara lite för att uppskattde det till max. Efter två timmar och 40 minuter var man ganska färdig och hade åkta och gjort allt många gånger. Så då gick vi och duschade och for hem.

Ja just ja. Min nya hårdisk som jag fick har oxå pajat nu.. Jag blir galen på dessa saker... Jag hann ha den i två dagar sen vart det nå fel igen... Helvete.. Men snälla Jonas erbjöd sig att lämna in det på elgiganten igen! Tack snälla! Så jag fick en helt ny, ett nytt märke med och hoppas att denna fungerar bättre än den förra.

Igår efter att vi kom he, från våran lilla roadtrip så kom daniel, Nicklas och Richard över och spelade lite Mario Kart. Så himla kul spel! =D Jag spelad dock ingenting igår. Jag pluggade på för fullt och nu är jag klar med summary 3 och jag hara bara en bokrecension att skriva nu! Härlöigt att snart vara klar med denna kurs. Så nu börjar Svenskan snart.

Men nu ska jag gå och kolla om min bäbe vill vakna och äta frulle med mig!

XOXO

Inga kommentarer: