torsdag 14 augusti 2008

Städdag

Igår var jag som sagt till Sundsvall och kolla om lägenheten inte hade brunnit ner. Som tur var hade den inte det! Var först till stan och hämta Lars som ville hänga med lilla mig hem!
När vi kom upp var det bara att riva i alla papper och högar med kvitton... Jag måsta ju ha kvitto om dom skulle godkänna min reklamation på garantin... Men jag hittade den inte och eftersom det inte var jag som köpt den så blev det svårt... Men jag ringde Jonas och han ställde upp och hjälpte mig! Tack så mycket! SÅ nu har jag en ny hårdisk som väntar på mig i Sundsvall. Får se när jag ska hem nästa gång och hämtar den.
Jag och Lars gick lite på Birsta och hälsade på på jobbet och det var kul att se er igen! Sen vart det Max och sen tilbbaka till Bergsjö igen! Spela lite guitar Hero och sen skjutsa hem Lars och käka på kebab house och sen hem och vila.
Skulle ha gått ut och gått med Susanna men det vart så sent och vi orkade inte... =S Men hoppas att vi tar oss för promenaden idag efter att hon slutat jobba. Prata av sig lite och känna hur skönt det är med prommenaden!

Idag har jag städat lite, försökt fått lite ordning iaf. Hoppas vi kan tvätta ikväll bara så man slipper det som ligger och dräller överallt... Måste kasta upp allt på sängen nu så jag kan dammsuga snart... Grus överallt.. Varför låter man det gå så långt... Lathet?? Mycket möjligt...

Men nu ska jag ta tag i det hela igen och sen lunch och sen PLUGGA för hela slanten!!

Kul att se dig igår vännen! Saknat dina kommentarer!! ;D

LÄngtar till Micke kommer hem nu! Puss på dig!

XOXO

Inga kommentarer: