måndag 25 augusti 2008

Ny vecka nya tag

Japp då var det måndag igen då och man har fortfarande semester! En vecka till bara med det fungerar det med! Ska städa på lon hos mamma och pappa i veckan och förhoppningsvis hitta pappas gamla skinjacka som han hade för 30 år sedan. =D Vill ha!

Igår var det en lugn och sansad dag! Var bara hos Micke på förmiddagen och spelade spel och myste. Sen for vi till Hogland på middag och mys där. Kyckling med skintäcke. Hur gått som helst! Sen for vi till Lars och Stina och fikade och Micke hjälpte Lars med datorn!
Sen hem och bara kolla på TV och ta dt lugnt. Vart en skn och vilosam söndag!

Idag ska jag kanske till stan om Susanna vill hänga med. Men jag ska nog inte åka än på ett tag. Kommer bli en seg morgon det här. Var upp klockan sex och skjutsade Micke till hans bil som stod hos hans farmor. Det var lite jobbigt, men skönt sen när man fick lägga sig och mysa i sängen igen och jag somnade ganska fort måste jag säga. Sen vakna till slutet av Top Model.
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen igen och läsa lite ur hemsöborna. Ingår i Svenskan så ni inte tror jag läser den frivilligt.. Verkar lite halv seg den boken.

Over

Inga kommentarer: