fredag 1 augusti 2008

ÄNTLIGEN

Nu är man äntligen hemma i denna stökiga lägenhet... Suck man blir galen av att se den och inte har jag nå lust att städa heller... Det bli ju lika stökigt igen om någon dag. Men det gör inte så mycket heller för jag är ju inte hemma så mycket. Och nu på semestern så kommer jag ju inte vara hemm någonting känner jag på mig och varför städa om ingen ska vara här. Rimmar inte i mina öron dert. och nu jobbar jag ju bara som en idiot så jag orkar inte heller... sitter i soffan nu och funderar på att göra mig en macka och lägga mig och kolla på heroes. Det är en fördjävla bra serie det! Man sitter som klistrad vid den och kan inte släppa taget. Man förlorar tid och rum!

Dagen på jobbet gick bra ändå. Fram till 16 gick det skit fort för då var det folk hela tiden, men efetr det så var man medveten om att manhade 4 timmar kvar och folket minskade av så det vart inte lika kul längre. Så då gick det sakta. Men nu sitter man här och är nöjd över vad man åstakommit. Nästa lön kommer vara mycket välkommen! =)

Men nu ska jag ta och duscha och sen krypa mer i min gossiga säng och må gött!!
Hä ä La gött hä!!! =P

Puss och kramen!!

Inga kommentarer: