onsdag 27 augusti 2008

Sista dagarna

Varför måste det vara så himla dåligt väder denna sommar. Jag har inte fått många soliga dagar på min ledighet jag inte. Inte har det vart så vart när solen väl tittat fram heller så man har kunnat njuta av värmen... Jävla skit sommar om man får uttrycka sig så.
Men jag har tagit det lugnt och bara njutit av ledigheten iaf och det är bra bara det!
Men nu börjar det lida mot sitt slut och vardagen nalkas. Och jag tycker faktiskt det ska bli rätt så skönt att komma tillbaka och träffa alla och komma in i en dygnsrytm igen. Just nu vet jag inte vilken dag det är och jag sover hur länge som helst på dagarna och gör typ ingenting. Var in till stan i Måndags och hittade mitt efterlängtade skärp till min klänning och det var skit bra! =) Sen vart det promenad med Susanna och Stina och sen bara mys framför TV.n
Igår var ja hos mamma och pappa och hjälpte att städa på vinden! Mycket skräp däruppe. Men mycket var mitt med och det var därför jag måsta hjälpa till. Jag hittade bland annat min gamla snuttefilt som jag hade när jag var bäbis/barn! Gamla minnen kom upp där! =D Och sen massa sagoband med tillhörande böcker och alla teckningar man ritat. Roligt, men jobbigt att bära alla säckar och kartonger som skulle ner och u på gården. Men nu är det klart och man behöver inte se skiten igen.

Idag ska jag plugga hela dagen tänkte jag. SÅ man kommer någon vart med Svenskan som jag nu har börjat med! Ska bli intressant att läsa om gamla författare och olika epoker inom svenska språket. Tro att jag är galen men nu tycker jag det ska bli kul att börja plugga! =P

Men nu ska jag sätta igång så jag hinner nått innan Micke kommer hem från jobbet och det ska bli middag och MASSA MYS!!

Önska mig lycka till!

Föresten så fick jag ett samtal igår och det var så himla kul att höra vad du hade att säga! Nu kommer det bli så kul att komma tillbaka och känna att man är behövd! =)

Inga kommentarer: