onsdag 6 augusti 2008

Denna dagen

Nu är Sandra trött och det är någonting som hon får vara. För hon har jopbbar 12 timmar idag. Eller snart har jag gjort det. Började klockan 08,00 på Scandic med frulle och snack. man känner sig säkrare nu på vilken position man står på och vad man är ämnad att göra på jobbet. Känns mycket bra! Hoppas denna känsla stannar kvar även efter semestern och man vet vart man står och sånt! Sen hem, duscha en snabbis, klä på sig och fara på jobbet i Birsta och börja dagen. Kom till jobbet 10.20 och här har man varit.
Har min sista rast nu och det är skönt att sitta och vila sig lite.

Imorrn jobbar jag sista dagen och den får man spendera med Henke! Hur kung som helst. KOmmer gå skit snabbt dagen! Vi har alltid så kul ihop!!

Du vet att jag finns här för dig om det skulle kännas tungt och du behöver prata! Bara du behöver en axel att stötta dig emot så är det bara att ringa så finns jag där för dig! <3

Nu ska jag bläddra runt lite hära och dricka upp mitt kaffe innan det kallnar helt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: