måndag 4 augusti 2008

4 dagar

6.55 ringde min klocka i morse och jag skulle upp och tvätta. Kan säga att det var behövligt som fan, har inte tvättat på dö länge. Nu tror ni säkert jag har gått runt i skitiga kläder, men ni ska veta hur mycket kläder jag har egenligen. Hua det svämmar över i min garderob med allt från linnen till jenas och massor med toppar. Hinner man använda allt?? Nja, om man låter bli att tvätt så kommer det til,l en gräns där man använder det man inte använt på länge. Har kommit till den gränsen nu och jag måsta göra någonting åt det.
SÅ det var lika bra att ta morgon passet. För ikväll hinner jag inte. Ska iväg vid fyra och hämta Emma på stan och sen hämta Alex i Birsta, sen till Willys och handla och sen hem till Alex oxh Helene och laga mat och invänta gänget. Vi ska nämligen ha avskedsmiddag för Elisabeth som slutade i fredags. Sorgligt. När män väl lär känna en människa och börjar tycka om dom så förvinner dom. Hur ska vi nu får det?? Hm, Max kommer på onsdag, vad kan han säga. Vad kan han göra för att vi inte kommer få en kämpig höst.?? Återstår att se. Men ikväll ska vi bara mysa och snacka mycket skit!!

Var lite ur balans igår, men jag hade verkligen en väldigt dålig känsla i magen. Men nu vet jag inte riktigt varför. Förlåt vännen om det gick ut över dig, var inte meningen. Kan aldrig vara arg på dig! Du är ju världens mysigaste!! =)

Idag blir det som sagt städ och tvätt dag. Sen middag och mys.

Men nu ska jag mysa lite med något avsnitt Heroes innan bestyren väntar.


4 dagar kvar innan semestern

Inga kommentarer: