söndag 17 oktober 2010

Då har man packat upp allt från Gävle då. Känns lite konstigt men jag vänjer mig ganska snabbt. Är ju rätt van att flänga fram och tillbaka landet runt :P

Jag har börjat omvandla sorgen till ilska nu istället. Jag har tänkt mycket på varför man säger till en människa att man älskar den över allt annat men ändå behöver någonting mer. Ilskan tar över, jag finner mig inte i att ha sorg över någonting som sårade mig så mycket.

Imorrn bär det av med min packning till Sundsvall. Hoppas intervjun går vägen bara, annars har jag ingen backup plan. Hm, vad gör jag då...?? Suck. Men som jag alltid säger, Det löser sig :)

Nu ska jag gå ner och kolla vad det är för roligt på TV. brukar det inte vara ensam mamma söker på söndagar, eller är jag ute och cyklar nu?

//S

Inga kommentarer: