söndag 24 oktober 2010

Fick ett tråkigt besked nu på morgonen. Älskade Felix hade gått bort inatt :´( sörjer.
Har var som en hund, morrade när det kom folk på besök, var nyfiken och skulle ligga uppi hela tiden. När man gick ut med Hundarna så skulle han oxå följa med på promenad!
Satt även hos Grannen och väntade när man var där på middag.
Jag har massa underbara minnen av Felix! Sakna.

Idag ska jag till Birsta och äta lunch med Helene! :) Var längesen man surrade med henne. Saknar mitt jobb väldigt mycket.
Hade tänkt att handla lite oxå för dom sista pengarna som skramlar långt ner i plånboken.



Måste köpa en ny klösbräda till Alice och Lucas. Dom har ju klöst sönder den gamla. Syndes på Lucas för någon dag sedan att det inte gick att klösa som vanlig eftersom han är ganska lång. Så nu ska det bli en ny!!
Kommer även bli lite småplock. Tycker om att shoppa småsaker. :)

Men nu ska jag ta och göra mig klar för en dag på Birsta! Kan ju även hoppas man hittar någonting fint till sig själv!!

//S

Inga kommentarer: